Oldalak

2014. április 8., kedd

Pasztell páros

Sziasztok!

Ezt a manikűrt még a múlt hétvégén viseltem. Mindenképp világos színeket akartam használni így esett a választásom a lilára és a citromsárgára. A cím sajnos kicsit megtévesztő, mivel valahogy azt hittem pasztellosabb lesz az összhatás, hát nem, de semmiképp nem volt feltűnő :) Sajnos ezt a képek nem támasztják alá, de nem volt ilyen erőteljes ez a sárga szín.



Amúgy most volt életemben először citromsárga a körmeimen, sőt ez volt az első sárga lakkom is. Az essence leárazásokon vettem, és magam is meglepődtem, hogy nagyon tartós volt. A körömvégek koptak meg egy kicsit, de semmi extra. Egyetem bajom a lakkal az volt, hogy még a víznél is hígabb volt... Ebből kifolyólag egy kicsit foltos lett, de ami a legrosszabb, hogy hihetetlenül bebuborékosodott. Ezt úgy küszöböltem ki, hogy rákentem a mattító fedőlakkomat. Már nem egyszer húzott ki így a bajból :) És nem mellesleg matton még jobban tetszett, mint simán.

Felhasznált lakkok:
  • Kallos körömerősítő
  • Miss Sporty 344
  • essence - 118 little miss sunrise
  • Miss Sporty Check Matte

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönjük a kommenteket! :)