Oldalak

2014. május 19., hétfő

Lovely Lavender

Sziasztok :)

Mára egy essence "különlegességet" hoztam, amit még a Glamour napokon sikerült -20%-al megvennünk Ozzyval. Nem tudom, hogy még kint vannak-e a polcokon, de a "legrosszabb" esetben is talán az akciós kosárkákban lehet felfedezni. Mikor ott álltam a pult előtt rögtön tudtam, hogy ez a lakk kell nekem és a barackos társával el is jött.


Két rétegben tökéletesen fedett, viszont a sűrű állagának köszönhetően egy kicsit lassabban szárad. Aminek külön örültem, hogy a kis mikrocsillámok nem csak az üvegben mesések, hanem felkenve is látsznak és feldobják egy kicsit a lakkot. Szerencsére csíkozódni sem csíkozódott, szóval nem kell tartani tőle. Nekem egy kicsit gyenge volt a tartóssága, de én az alaplakkra fogom, mivel Ozzy körmein is kipróbáltuk és neki jól bírta :)


A színe nagyon tetszik, igazi tavaszi pasztell lila. Viszont a kisujjamon történt egy kis baleset, így gondoltam feldobom a lila homoklakkommal,mondanom sem kell mesés párost alkottak, bár egy kicsit furcs volt, hogy pont azt a két ujjamat díszítettem :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönjük a kommenteket! :)